Menu
Zoeken

Storing oplossen

Heeft u een storing en hierdoor geen warm water, verwarming of koeling? We begrijpen dat u de storing zo snel mogelijk wilt oplossen.

Voor ons staat een betrouwbare levering van warmte en koude voorop. Daarom houden we onze warmtenetten scherp in de gaten en controleren en verbeteren we onze installaties regelmatig. Onderhoudswerkzaamheden kondigen we altijd ruim van tevoren aan per e-mail of, als we uw e-mailadres niet hebben, per brief. Eventuele hinder die u van de werkzaamheden ondervindt, proberen we natuurlijk tot een minimum te beperken.

Wij kunnen u niet helpen in de volgende gevallen:

  • Stroomstoring in de wijk
  • Individuele stroomstoring in de woning
  • Lekkages buiten het eigendom van Linthorst Energie Services
  • Te lage druk in de verwarmingssysteem in de woning
  • Niet overal in de woning warmte

Let op: er kan geen storing in het warmtenet van Linthorst Energie Services zijn als:

- u warm kraanwater heeft van 60 °C
- u slechts in een of enkele vertrekken geen warmte heeft, maar in andere wel

In dit geval is het mogelijk dat de storing in de binnen-installatie aanwezig is. Neem hiervoor contract op met uw onderhoudsbedrijf van de binnen-installatie.

 

Bij een storing in ons warmtenetwerk: Bel onze 24-uurs storingsdienst

Bel gratis: 0800 - 2282828. We helpen u graag!
Bij niet urgente storingen kunt u een e-mail sturen naar service@linthorsttechniek.nl

Het komt voor dat onze monteur na een melding langskomt, terwijl de klacht niet wordt veroorzaakt door onze installatie. In dat geval brengen wij u de kosten van de monteur in rekening. Storingen welke aanwezig zijn in onze warmtelevering verhelpen wij uiteraard gratis.

Publicatie Storingen

MailMapsBelSluit