Klanten Samenwerken

Geen dag zonder energie

Storing in jouw warmte/koude netwerk of -installatie?

Bel gratis 055 - 2017003

Bekende storingen

Er zijn momenteel geen meldingen

Geplande werkzaamheden

Onderbreking warmtelevering in de Vera Bondamtuin en de Annie van Eestuin te Heerhugowaard
In verband met het veilig uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden aan het warmtenet Heerhugowaard, is het nodig de levering van warmte en/of warm kraanwater aan uw woning tijdelijk stop te zetten. Wanneer de werkzaamheden klaar zijn, komt de warmtelevering vanzelf weer op gang.

De leveringsonderbreking is op vrijdag 28 juli van 09.00 uur tot na verwachting 14.00 uur.

Wanneer bel je ons?

  • Wanneer je op geen enkel tappunt warm water krijgt, bel ons dan onmiddellijk. Zelfs wanneer je buren wel warm water hebben. Wanneer je slechts op één tappunt geen warm water krijgt, kan er een probleem zijn met een specifieke kraan.
  • Wanneer je buren dezelfde storing hebben, zoals geen koude, geen warmte of geen warm water, aarzel dan niet om direct contact op te nemen via 055 – 2017003. Dit wordt beschouwd als een centrale storing.

Geen storing in warmtenet als:

Linthorst Energy zorgt voor warmtelevering in jouw woning. Dit gebeurt vanuit de energiecentrale en via de afleverset bereikt de warmte jouw woning. Er kan geen storing in dit warmtenet zijn:

  • Wanneer jij de enige bent zonder warmte- of koudelevering. In dat geval gaat het mogelijk om een kwestie met jouw binneninstallatie. In dat geval raden we je aan om jouw eigen installateur te raadplegen of je verhuurder op de hoogte te stellen. Als je een koopwoning hebt en je geen eigen installateur kent, kan de Vereniging van Eigenaren mogelijk advies bieden.

  • Wanneer jouw buren wel warmte of koude hebben, maar jij niet. Dan is er een normale aanvoer vanuit de centrale. Dit betekent dat wij normaal leveren en dat er een probleem is met de binneninstallatie in jouw woning, waardoor je geen warmte of koude ontvangt. Dit kan het gehele huis betreffen of slechts delen ervan.

  • Wanneer je slechts in een of enkele vertrekken geen warmte hebt, maar in andere wel. Mogelijk functioneert een pomp niet goed of blijft een klep gesloten.

  • Wanneer je warm kraanwater hebt van 60 °C.

Helaas kunnen wij je ook niet helpen als:

  • Een stroomstoring in de wijk
  • Een individuele stroomstoring in de woning
  • Lekkages buiten het eigendom van Linthorst Energy
  • Te lage druk in het verwarmingssysteem in de woning
  • Ongelijke verdeling van warmte in jouw woning

Neem hiervoor contact op met uw onderhoudsbedrijf van de binnen-installatie.

Voorkom onnodige servicekosten!

Bij een centrale storing hoeft er niemand bij jou in de woning langs te komen; de centrale technische ruimte wordt dan geïnspecteerd. Deze service wordt vaak uitgevoerd door externe technische diensten die mogelijk niet bevoegd zijn om individuele problemen op te lossen.

Het is daarom van groot belang dat je nauwkeurige informatie verstrekt. Als je ons belt en aangeeft dat jouw buren een vergelijkbare storing hebben, maar dit blijkt niet het geval te zijn, kunnen de kosten voor het bezoek van de servicepartij aan jou worden doorberekend.

Storingen geschiedenis

Storingsregister historie (*)20182019202020212022
Warmtenet VVE Oneven - Jacques Urlus Plantsoen00000
Warmtenet VVE Even - Jacques Urlus Plantsoen00000
Warmtenet Leiden - Aaltje Noordewiellaan00000
Zoetermeer - Stadhuisplein00000
Utrecht - Winthontlaan00000

* Aantal niet geplande onderbrekingen van de warmtelevering per jaar.

Contact met ons?

Onze medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord. Heeft u een storing? Ook dan helpen wij u graag. Neem contact met ons op via onderstaande gegevens.

Urgent?
Minder urgent of een andere vraag?

Neem contact op