Heeft u een storing en hierdoor geen warm water, verwarming of koeling? We begrijpen dat u de storing zo snel mogelijk wilt oplossen.
Voor ons staat een betrouwbare levering van warmte en koude voorop. Daarom houden we onze warmtenetten scherp in de gaten en controleren en verbeteren we onze installaties regelmatig. Onderhoudswerkzaamheden kondigen we altijd ruim van tevoren aan per e-mail of, als we uw e-mailadres niet hebben, per brief. Eventuele hinder die u van de werkzaamheden ondervindt, proberen we natuurlijk tot een minimum te beperken.
Bij een storing in ons warmtenetwerk: Bel onze 24-uurs storingsdienst
Bel gratis: 0800 - 888 333 8 We helpen u graag!
Bij niet urgente storingen kunt u een e-mail sturen naar service@linthorsttechniek.nl
Het komt voor dat onze monteur na een melding langskomt, terwijl de klacht niet wordt veroorzaakt door onze installatie. In dat geval brengen wij u de kosten van de monteur in rekening. Storingen welke aanwezig zijn in onze warmtelevering verhelpen wij uiteraard gratis.